Gembira itu kita yang cipta. Bergembiralah!

Monday, August 1, 2011

:: 1 Ramadhan 1432H ::

Bila datang bulan rahmat ni mulalah jiwa kacau. Mulalah rasa nak jadi Ibu yang paling terel boleh masak semua lauk pauk. Mulalah rasa nak form sembahyang terawikh bukan lapan rakaat je. Tapi yang paling kritikal adalah mulalah rasa rindu sangat-sangat tak terhingga kepada Ibu yang melahirkan dan Wan yang pernah menjaga dan tinggal bersama sekian lama dulu. Bila lah Fida nak berubah dan tidak bersedih lagi ye? Berfikir sejenak.

Ini adalah Ramadhan yang terakhir (insyaALLAH) bagi sy sebagai seorang gadis yang bujang lagi comel tambahan cantik malatoop pula. Ini adalah Ramadhan yang pertama dan terakhir (insyaALLAH) bagi sy sebagai tunangan orang. Ini adalah Ramadhan terakhir (InsyaALLAH) sy bersahur dan berbuka dengan Bob. Bob, jangan sedih. Eleh, kau yang sedih sebenarnya Fida. Nanti bangun pagi-pagi jangan ketuk bilik aku pulak ye suh aku bangun sahur.

Apa-apa pun terjadi, akan terjadi. Sy ucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat Islam di dunia amnya dan di Malysia khasnya. Semoga kita mendapat keberkatan dari bulan rahmat ini. InsyaALLAH.




No comments:

Post a Comment

Dia post, kita tengoklah. Karang merajuk..