Gembira itu kita yang cipta. Bergembiralah!

Friday, December 17, 2010

:: Lega ::

Lega bila permohonan lanjutan masa untuk projek sy jaga ni diluluskan client a.k.a JKR. Yeay! Memang yamseng lah sy lepas ni. Dan absolutely sy akan diberikan cuti pada hujung tahun ini! Yeay lagi! Terima kasih kepada diri sendiri kerana mengabaikan semua orang untuk berbakti kepada company yang disayangi. Siapalah planner projek ni yeh? Hehe.

Jadi, projek sy yang secara kontrak nya akan habis pada February 9th, 2011 akan dilanjutkan masanya kepada May 11th, 2011. Alhamdulillah. Horey-horey! Mintak-mintak lah boleh siap projek ni on time.

Sekarang, sy mempunyai banyak masa untuk berjimba-jimba, beryamseng-yamseng dan pastinya bergonjeng-gonjeng dengan happynya! Ya ALLAH, seronoknya perasaan ini. Bolehlah fokus kepada sesuatu yang penting pada bulan Januari 2011 ini. Harap segalanya berjalan lancar. Ehem-ehem, bukan kahwin ok. There will be preliminary step before we can move forward. Walaweh!


Gambar baju baby tros! Tak mahu kalah kau Fida!

Kepada kawan-kawan yang nak meloncat ke jinjang, smoga perancangan kalian berjalan lancar. Sy mendoakan yang terbaik segalanya untuk kalian!

Syukur Alhamdulillah :)

No comments:

Post a Comment

Dia post, kita tengoklah. Karang merajuk..