Gembira itu kita yang cipta. Bergembiralah!

Tuesday, April 12, 2011

:: Aku Blur Akibat Cantik Sekejap ::

Ok, time taip ni tajuk takde lagi. Kita taip panjang-panjang dulu. Nanti pikir tajuk kemudian. Baru-baru ni (barulah sangat tu bila? Ok, 9hb April 2011) sy dengan teman semencarut sy Sara, Wan dan Nuida pegi lah menggila upah photoshoot. Lokasinya di Taman Botani, Putrajaya. Dan hasilnya menjadilah begini. Tak cantik tapi stail. Poyo melampau-lampau.





Itu dulu lah gambar dari henpon sy. Yang real nya, tungggguuu..!

Bila menyebut isu fesyen, sy angkat tangan dulu. Sebab sy adalah manusia yang paling tak suka dan tidak mengikut fesyen. Sy senang dengan tudung selimpang ke belakang, jeans dan long shirt. Heels? Haruslah tidak suka. Gambat kat atas kan sy pakai heels kan? Itu lah satu-satunya heels yang betul-betul berkhidmat dengan sy. Yang lain kasi frame, siap kakak ipar sy datang sy offer amik heels sy yang berhabuk tak pakai-pakai. Kenapa beli heels kalau tak pakai? Sebab si mengada-ngada ni nak jugak ada heels bila orang tanye, "ko ada heels?" dan sy boleh jawab, "adalahhhhh, ingat aku tak pakai ke?". Mencarut sekarang.

Baju ketika kerja pula, ada orang nak kesah sy pakai baju baru ke jeans baru ke atau tudung baru ke? Ada! Geng-geng pompuan je lah yang concern. Geng lelaki haruslah tidak. Tu sebab sy suka bekerja dengan lelaki ni. Easy going. Terbaik tau. Kalau lah lelaki ni mulut macam perempuan, memang tak senang tidur lah orang perempuan. Sambil tidur sambil mengigau. Mengigau? Tsk tsk tsk.

Make up pula, ada barang-barangnya peninggalan Ibu. Tapi tak guna sampai dah keras color cake dia. Haha. Pssst! Thanks to Nuida tolong make up kan sy masa photoshoot. :)

Sy ada satu quote untuk semua dan haruslah untuk sy khasnya..

"If we don't change, we don't grow.
If we don't grow, we aren't really living."



No comments:

Post a Comment

Dia post, kita tengoklah. Karang merajuk..