Gembira itu kita yang cipta. Bergembiralah!

Saturday, January 30, 2010

:: Suka Tak Suka ::

Beberapa hari yg lepas, sy telah menerima kedatangan 'org baru' dalam kehidupan sy. Ia sgt manja. Perlukan perhatian. Kalau dilihat dia sentiasa berada dgn sy. Kemana sy pergi, dia mesti ikot dan seolah2 tak percayakan sy. Rimas pon ada jugak tapi kene lah jaga hati dia sbb baru kenal kan. Nanti lama2 ok lah tuh. Lagipon sy rase dia tak sama ngn org lain. Dia tak pernah memperlekehkan sy. ^_^

Bukan sy tak suka bila dia slalu menempel je ngn sy tapi sy serius sy kate! kadang2 sy terasa dihargai dan tiba2 terasa cantik. Kadang2 dia menyakitkan. Sy rase mcm sy perlukan dia tapi sy tahu, tak de perkara yg kekal ngn kita. Andai kate dia pergi sy redha.. Sy dah bersedia utk itu. Sy dah matang. Lagipon sy tahu, kalau dia wujud dalam hidop org lain pon, pasti tak sama! Semoga dia gembira bersama sy. Walaupon singgah sementara..

Selamat tinggal bekas jerawat! T_T



GOD bless your day friends!
Hihi!


2 comments:

  1. memememeMANG mcm h#&#%!!.. ingatkn citer pasal apa2 mula2nye.. dah abis feeling td.. nasib baek tak menitik air mata jantan.. cubaan yg bagus, dah bole jadi penulis skrip citer suspen+thriller+emo+"prank".. gud work..

    p/s: simpati kat cik 'jer'.. walaupn seketika, tetapi amat brmakna.. haha

    ReplyDelete

Dia post, kita tengoklah. Karang merajuk..